woensdag 7 mei 2014

Vormgeven

Inmiddels ben ik alweer wat verder met het werk. Eigenlijk wil ik het af hebben voor de expositie volgende week, maar dan moet er nog wel wat gebeuren.
Uiterlijk zaterdag kan het naar de lijstenmaker. Wordt waarschijnlijk nachtwerk en hopelijk goed genoeg.
Ik zie het maar als een experiment.
Het begint te worden zoals ik wil. De vaas begint zicht te vullen. Er komen ook nog verwelkte bloemen bij en insecten en bladeren natuurlijk.


Ook een dode vogel toegevoegd om het idee nog wat meer kracht bij te zetten. Ik wil graag dat het een mooi en lieflijk beeld wordt met een diepere laag. Er komt ook hier en daar verval in het werk. Niet als zijnde aangetast ( niet in deze in ieder geval, misschien in 't volgende? Ik ben nog druk aan het zoeken.
In ieder geval nog genoeg werk aan de winkel. Hopen dat 't lukt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten